czwartek, 20 października 2016

Koń + ludzik - Sesja cz. 2/2

Cześć!
Dzisiaj Wam pokażę drugą część mojej sesji. Tym razem parę fotek z ludzikiem i kilka bez. Fotografowanie ludzi z końmi mi nie idzie, no cóż. 
Już jutro weekend! Męczący był ten tydzień w szkole, chyba najgorszy do tej pory. Kilka kartkówek a sprawdzian z historii także był, dzisiaj. Jeju, nie wiedziałam, że I Gimnazjum jest aż tak wyczerpująca. Boję się III, ech!
Na figurki w ogóle nie mam ostatnio czasu, ale to nie znaczy, że o nich wcale NIE myślę! Wymyśliłam nową serię na bloga (ale to dopiero w grudniu, chyba się domyślacie o czym mowa), kupię kalendarz 2017 (UPS, zdradziłam coś! Nie!!) i naprawdę zbieram na nowy aparat. 115 złotych jeszcze, niech to szlag! Czemu jeszcze nie 0? :O 
Na pewno go uzbieram do Nowego Roku, spokojnie. Chyba, że Mikołaj mi prezentu nie da takiego, jakiego chcę (kasa, kasa, ok)
Dobra, dość. Lecimy z zdjęciami! :D 
A, będzie nowy podpis. TAK. ZNOWU. Ale na 100% nie wiem. Zależy. Czy paint będzie chciał ze mną współpracować? Nie wiem. Ok.
Dziś też mam głupawkę, bo jutro piątek. No cóż, co lepszego na wygadanie się niż post na blogu? :D 
Do napisania! Ello! <3 





























 

1 komentarz: