poniedziałek, 17 października 2016

Informacje

Cześć!
Znowu mnie długo nie było, troszkę nie ma o czym pisać.Ale w ostatnim czasie dużo się zmieniło!
Na początek - powstało fanpage Fire Rider. Tak. Ośrodek Jazdy Konnej "Fire Rider" ma w końcu swoją własną stronę na Facebook'u! :D 
 Od razu Wam dam linka, żebyście sobie zobaczyli, "popaczyli" czy zalajkowali. Mam nadzieję, że uda mi się aktywność tam utrzymać! Link: https://www.facebook.com/OJFireRiderSchleich/?ref=ts&fref=ts
Druga sprawa. Ostatnio nagrałam filmik o Fire Rider. Można go znaleźć na moim kanale. Są tam sceny z poszczególnych miejsc. Niestety bez muzyki. Ani gadania. Po prostu: Napisy początkowe, scenki i zakończnie. Nic super, ale warte obejrzenia. :D Link: https://www.youtube.com/watch?v=1NxwAJnuOMM
Trzecia sprawa. Na pewno każdy z Was wie, że nie jestem aktywna na blogu często. Tak. Nie będzie tu wiele postów. Chciałabym Wam to wyjaśnić.
Nie mam ochoty dodawać codziennie posty, ba, często. Po pierwsze nie chcę ich robić na parę postów, że "przypomnę se coś to napiszę w kolejnym". Nie. Jak dodaję posty to od razu z jakimś przeznaczeniem, by było parę informacji czy zdjęć, nie jedno, dwa, kilka słów. Jestem w typie osoby, która woli sobie popisać niż za krótko. Więc na przyszłość proszę nie piszcie mi, co mam robić, kiedy dodawać posty, bo to wkurzające. Parę osób już mi powiedziało, co o tym myśli i, że nie będzie czytał bloga, bo coś tam. Chciałam tylko Was poinformować, bo to naprawdę nie dla mnie. 
Ostatnia sprawa to taka, że zrobiłam ostatnio sesję. Dawno nie robiłam z jeźdźcem, słowo. W następnym poście Wam parę fotek dam, tym razem sesja podzielona na dwie części, nie na tyle co ostatnio.
To tyle w tym poście, dzisiaj też bardziej informacyjnie. 
Żeby nie było pusto dodam jakąś fotkę stajni. :D
Eloo! Do napisania!

2 komentarze:

  1. W sumie pierwszy raz wpadłam na tego bloga, i dochodzę do wniosku, że nie jest zły! c:
    Ja też raczej rzadko dodaję posty, jednak mają one wtedy swoją treść, są ciekawe.
    Nie mogę doczekać się sesji, pewnie będzie śliczna! :D
    Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że kolejna osoba znalazła ten blog. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń